Optimalizácia a správa tlačového prostredia
Ušetríme Vám čas a peniaze!
1. Analýza tlačového prostredia
- Úspešná optimalizácia vášho tlačového prostredia je tvorená spoločne s vami, podľa vašich potrieb a priorít.
- Každé riešenie je „ušité na mieru“ Vášmu predmetu podnikania, Vašich systémov a infraštruktúry, Vašim interným pravidlám a potrebám jednotlivých oddelení.
- Zanalyzujeme Vašu súčasnú situáciu v jednotlivých etapách životného cyklu dokumentov. Prediskutujeme Vaše ciele a očakávané prínosy riešenia.
- Na základe týchto údajov navrhneme architektúru riešenia.
2. Implementácia tlačového riešenia
- V druhom kroku prebehne nasadenie riešenia do Vášho prostredia. Implementácia prebieha postupne, tak aby nebol ohrozený chod vašej spoločnosti.
3. Správa tlačového prostredia
Vzdialená proaktívna správa Vášho tlačového prostredia:
- vzdialená podpora / help desk
- vzdialená diagnostika a monitoring
- plnoautomatické objednávanie spotrebného materiálu, hlásenie porúch atď.
- pravidelné preventívne servisné prehliadky podľa predpísaného intervalu
Benefity optimalizácie tlačového prostredia:
-
-
- Úspora priamych nákladov na obstaranie a na samotnú prevádzku zariadení.
- Úspora nepriamych nákladov na zamestnancov – odpadá čas zamestnancov strávený objednávaním spotrebného materiálu, objednávaním servisných zásahov a celkovej starostlivosti o zariadenia a pod. (Zamestnanci sa môžu stopercentne venovať svojej pracovnej náplni)
- Bezstarostná prevádzka zariadení.
-